juliatlife

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

Riktig höstdag!

Av julia life - 23 oktober 2012 14:34

Idag har det varit en riktig höstdag! Himlen är alldeles klarblå, gräset är saftigt och grönt, alla träden var gula och lönnarna var i organse, gul och röd! Åh, så vackert det var. Solen lyste så det värmde men det var fortfarande höstkyla. Jag ska nog ta lite varm choklad och sätta mig ute i altanen. Inget speciellt har hänt. Jag har haft slöjd idag. Han nästan klart med skålen jag gör! Jag skulle bara olja den men det han vi inte med... jag ska ha det som en godis-skål. Ville bli klar med den förra tisdagen men det blev jag inte, sen ville jag bli klar nu men han inte. Jag kommer aldrig kunna bli klar med den! Jag vill ju så gärna ha godis i den. Liksom premiär. Nästa tisdag är det ju höstlov, så jag kommer inte kunna göra klart den då heller. Mmmm, blir så arg  !

Men jag ska tänka posetivt... Vacker höstdag, vacker höstdag...

Jag ska blogga lite mer sen mot kvällen! Hejdå :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia life - 25 oktober 2012 14:37

Idag har det varit en riktigt varm dag! Skönt! Solen har lyst men i morse så var det kallt. Tog jacka, vantar och mössa. Nu behövdes det ju ingen mössa eller vantar! Fast jo, lite kallt var det ju... Idag är det torsdag sen fredag sen.... HÖSTLOV!!  ...

Av julia life - 24 oktober 2012 22:28

Jag har inget speciellt att blogga om. Har varit med min kompis Evelina idag. Ända från klockan 13:50 till 21:00! Men vi var ute på skolgården också i typ en timme. Vi behövde verkligen handla! Vi hade slut på juice, yoghurt och smörgåsar! Usch, vi f...

Av julia life - 23 oktober 2012 20:50

Lovade att blogga nu ikväll. Klockan är snart nio, men är som vanligt inte trött då   . Jaja, jag måste väl gå och lägga mig tidigt så jag kan gå upp imorgon. Men nej, det går inte! Kan inte somna klockan nio. Ligger vaken i två timmar då. Så det bli...

Av julia life - 22 oktober 2012 17:58

Hej. Det här är första inlägget. På den här bloggen kommer jag skriva om mitt liv. Alltså villka spel jag spelar, om mig, vad som kommer hända, händer eller hänt   . Just nu har jag inget att skriva om. Det har varit en kort helg och skolan har bö...

Presentation

Hejsan! Jag är en tjej på 11 vårar som heter Julia och här kommer jag blogga om allt möljigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards